🌈💜 Publishers roses are rosie 💜🌈

🌈💜roses are rosie انشارات💜🌈

🌈💜 Publishers roses are rosie 💜🌈

1400/5/26 14:10
نویسنده : ROSE✿ 
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

من سارا ام 

همتون منو میشناسید

این وبلاگ قبلا برای مامانم بود 

اما چون مامانم خیلی کار داشت و وقت نداشت داخلش بنویسه

برای همین با من داد

منم تصمیم گرفتم تبدیلش کنم به یهانشارات 

عین یه انتشاراتی که خاک گرفته و من دوباره سعی دارم 

درستش کنم

چون من خیلی وقت پیش

حتی قبل از این که بیام به نی نی وبلاگ

انتشارات شیرین پروانه را داشتم

انتشارات شیرینپروانه کتاب چاپ میکرد:(با دستگاه کپی که داشتم)

و میدادم به دست دوستام اونا هم 

می خوندن و میدادن دست دوستاشون

خلاصه که انتشارات شیرین پروانه خیلی طرفدار داشت

و هر روز اعضاش بیشتر میشد

حالا انتشارات شیرین پروانه ی قدیم تبدیل شده به

انتشارات roses are rosie

و من اینجام تا کتاب های قدیمی و جدید این انتشارات را در اختیارتون بذارم

فردا از اطلاعات  رمان جدید 

میذارم واستون

پسندها (7)

نظرات (2)


26 مرداد 00 15:29
این انتشارات در مورد بلک پینک هست؟
ROSE✿ 
پاسخ
نه عزیزم در مورد همه چیز هست
AvaAva
26 مرداد 00 16:03
چه خوببب
ROSE✿ 
پاسخ
عزیزی